Rozpoczyna się kampania „ZAPNIJ PASY – poczuj uścisk bezpieczeństwa”, organizowana przez Biuro Ruchu Drogowego KGP we współpracy z Neptis SA oraz Screen Network SA. Akcja potrwa od 27 czerwca do 31 sierpnia 2025 roku i ma na celu zwiększenie świadomości kierowców oraz pasażerów na temat znaczenia zapinania pasów bezpieczeństwa w samochodach. W czasie wakacyjnych podróży, które zwykle charakteryzują się większą liczbą wyjazdów rodzinnych, bezpieczeństwo jest priorytetem. Działania obejmują nie tylko kampanię informacyjną, ale również interaktywny quiz w aplikacji Yanosik.
Podczas trwania akcji, w aplikacji Yanosik będzie możliwe wzięcie udziału w specjalnym quizie na temat bezpieczeństwa drogowego oraz obowiązku zapinania pasów. Uczestnicy będą mogli sprawdzić swoją wiedzę oraz dowiedzieć się więcej o zasadach bezpieczeństwa w trakcie podróży. Celem takiego działania jest nie tylko edukacja, ale także angażowanie użytkowników aplikacji w realizację postawionych celów kampanii.
Oprócz quizu, Planowane są również materiały wizualne mające na celu przypominanie o konieczności zapinania pasów. Spot reklamowy stworzony przez Screen Network SA będzie emitowany na ponad 20 tysiącach ekranów LED rozmieszczonych w całym kraju. Akcja ma na celu podniesienie świadomości, że nie tylko kierowcy, ale także pasażerowie, w tym ci podróżujący na tylnych siedzeniach, są zobowiązani do zapinania pasów bezpieczeństwa. Niezapinanie pasów może mieć tragiczne konsekwencje dla wszystkich osób znajdujących się w pojeździe, a w przypadku dzieci korzystanie z odpowiednich fotelików bezpieczeństwa jest niezwykle ważne.
Źródło: Policja Bydgoszcz
Oceń: Akcja „ZAPNIJ PASY” promująca bezpieczeństwo w czasie podróży
Zobacz Także